joi, 7 ianuarie 2010

Expolzie dantelată

Am descoperit modelul de "plasă dantalată" (netting) ogalala undeva în preajma Crăciunului şi mi-a plăcut atât de mult încât de sărbători mi-am ocupat o parte din timp numai cu el. Cum resurse gratuite pe internet nu prea există cu acest model deosebit am făcut un mic tutorial pentru Beatricedesign şi Forumul Roz şi chiar le-am provocat pe "fetele cu mărgele" să-l încerce la rândul lor.

La cât de încântată am fost de el l-am încercat în mai multe variante, una mai simplă şi alte două la care am folosit şi o parte din cristalele cumpărate din Dragon. Bref, deşi mănâncă destul de mult timp, nu e foarte complicat şi mi-a plăcut.

Offtopic - constat că din cauza luminii naturale care e mai mult lipsă zilele astea, pozele mele sunt foarte proaste şi mă gândesc că totuşi ar trebui să învăţ să setez ceva mai multe decât butonul de macro de la aparatul de baby Canon :P

Şi acum, în ordinea apraţiei, aşa cum v-am obişnuit deja...Ogalala simplu în mov şi galben





PREŢ: 65 RON

Ogalala movuliu cu lanţ de cupru




PREŢ: 75 RON

Set ogalala în degrade - auriu, portocaliu, roşu









PREŢ SET: 170 RON
RP-0S-0003

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu