miercuri, 5 mai 2010

Colecţia Flora: Clopoţei de pădure

Încerc din răsputeri să ajung la zi cu postarea ultimelor coliere din Colecţia Flora, pentru că deja m-am apucat de o serie de brăţari şi...e posibil să apară şi nişte surprize de 1 iunie, mai vedem.

Până una alta, vă prezint azi clopoţeii de pădure, care iniţial au fost...zambile. Well, povestea lor e simplă.

De mult îmi doream să experimentez lucrând o piesă de amploare într-o singură tehnică şi cum herrigbone este favorita mea, alegerea a fost destul de uşoară. O dată decisă asupra acestui lucru, mi-am amintit că văzusem mai demult un model de clopoţei (lalele pitice, zambile?) care mi-a plăcut mult.

După vreo 10 bucăţi de clopoţei eram deja hotărâtă să fac un colier cu zambile, numai că modul în care s-au aşezat şi poate şi culoarea aleasă au decis în final că tot ansamblul seamănă mai mult cu clopoţeii de pădure. Până şi frunza care reprezintă a doua parte a colierului este lucrată în pas herringbone plat, nu mai spun de baza - deja celebrul twisted herringbone - pe care l-am lucrat şi răs-lucrat, dar care mă fascinează de fiecare dată mai mult, în acest caz totul pe trei nuanţe de verde.



PREŢ: 150 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu