duminică, 23 mai 2010

Colecţia Flora : Paint My World in Green, Cover Me with Dasies

Pentru că tot a trecut ziua mea şi a lui Rudotel, am scăpat de o parte din comenzile speciale (nu că nu mi-ar fi făcut plăcere să lucrez la ele), am revenit la vechea mea obsesie: Colecţia Flora. Ştiu, aveam senzaţia că am încheiat-o o dată cu setul pentru mireasă, dar m-a cuprins din nou mania florilor şi am recidivat, de data aceasta cu o brăţară şi o pereche de cercei.

Brăţara este o bază herringbone în două nuanţe de verde (cum altfel decât mărgele de nisip de 2 mm) în care am inserat margarete create din mărgele de nisip albe şi o imitaţie foarte bună de chilimbar (o veche bijuterie de familie, ce pur şi simplu nu mai putea să mai stea în forma ei iniţială). Dacă nu mă înşel, imitaţia de chihlimbar este una rusească şi spun că este foarte bună pentru că are ceva ani în spate şi nu şi-a schimbat deloc culoarea. Nu mai vorbesc de faptul că a aparţinut mamei mele şi are şi o mare valoare sentimentală, dar...m-am gândit să îi dau o formă ceva mai actuală şi uite aşa s-au născut margaretele.

Cerceii sunt micuţi şi alcătuiţi din câte o margareta şi o frunzuliţă lucrată în tehnica netting, care începe să îmi devină foarte dragă pe măsură ce mă deprind din ce în ce mai bine cu ea (într-un clasament valabil la ora la care scriu pe primul loc în topul preferinţelor mele se situează herrigbone, urmat foarte aproape de netting şi abia apoi peyote).



PREŢ BRĂŢARĂ: 120 RON
PREŢ SET: 140 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu