luni, 24 mai 2010

Colecţia Flora: Sweet as a... Bee

Nu e floare, dar...are atâtea influenţe din colecţia Flora, încât nu putea să nu facă parte din ea, aşa că vă prezint, în premieră mondială :D, cea mai proaspătă creaţie din "cuptorul" meu: colierul cu albinuţă, aflată chiar la locul de muncă, mai exact pe fagurele ei.

Baza colierului este lucrată într-un soi de, să îi zicem, netting brodat, mai precis efectul de fagure este creat de plasa aurie lucrată cu mărgele de 2 mm în netting pe aţă specială, peste care am revenit şi am brodat mii de alte mărgeluşe galbene şi portocalii care dau efectul de faguri plini cu miere. Nu în cele din urmă, albinuţa este lucrată în peyote tubular cu mărgele de 2 mm negre şi galbene (aripile sunt transparente) pe gută, pentru a-i conferi aspectul tridimensional. Ce mi-a plăcut în timpul în care lucram la el este modul rapid în care se formează plasa de bază atunci când începi să te deprinzi un pic cu netting. Ce nu mi-a plăcut a fost în mod cert partea de broderie, foarte migăloasă şi care probabil mi-a ocupat cea mai mare parte din timp, dar una peste alta, a fost o experientă interesantă de îmbinare a mai multor tehnici pentru a reda cât mai fidel o fărâmă de natură.



PREŢ COLIER: 150 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu