vineri, 7 mai 2010

Colecţia Flora: Domniţa-Nufăr

După o pauză destul de lungă, constat că îmi revine pofta de a scrie. Era şi cazul din moment ce se presupune că asta am ales la un moment dat să fac în viaţă. Pofta de a scrie şi de a citi. Bun, de scris şi de citit am scris şi citit şi în ultima vreme, dar aşa fără chef, numai pentru că trebuia. Observ că lucrurile pe care le-am făcut forţată de împrejurări la un moment dat, au început să îmi placă din nou. Şi ar mai fi ceva. Şi fotografiile ies altfel atunci când nu le faci doar de dragul de a le face. Şi pe lângă toate astea mă pregătesc să închei colecţia Flora.

Well, inspirată find eu de defilăr
ile de modă din marile capitale europene, de un concurs de pe Clubul Designerilor de Bijuterii şi de o clientă care îşi dorise o bijuterie pentru rochia de mireasă, am decis să îmi închei colecţia Flora (deşi nu se ştie niciodată dacă nu voi reveni cu alte piese) cu ceva conceput pentru mirese. Nu aşa se termină şi cele mai renumite parade de modă? Aşa că mi-am zis să o încerc şi pe asta.

A fost o provocare din mai multe puncte de vedere, dar în primul rând pentru că lucrez foarte rar cu alb, iar de data aceasta am folosit numai alb, argintiu şi auriu. Din nou am îmbinat vreo două tehnici (netting pentru bază şi peyote pentru flori) şi pur şi simplu nu am putut să mă opresc doar la colier (şi acesta asimetric, ca un buchet de flori, exact cum îmi place mie). Colierului i s-au adăugat treptat o pereche de cercei cu şurub (iarăşi o noutate), un inel cu cadru metalic reglabil şi o brăţară.

Astăzi în timp ce făceam pozele, am avut un moment de inspiraţie şi mi s-a cristalizat şi povestea la care mă tot gândeam în timp ce lucram la set:


Undeva în târâmul lacurilor trăia o prinţesă pe care vrăjitoarele, invidioase pe frumuseţea sa, o transformaseră în nufăr. Vraja urma să se rupă în momentul în care un tânăr prinţ se apropia de nufăr, îl privea şi rostea: "Mi-aş dori ca mireasa mea să fie la fel de frumoasă ca această floare!".

Mulţi tineri au trecut pe lână lacul vrăjit unde se afla nufărul-domniţă, unii dintre ei l-au admirat, alţii au încercat să se apropie de el, unul chiar l-a atins pentru câteva momente, dar cum nu a rostit cuvintele magice, vrăjitoarele l-au făcut să uite să înoate şi să se înece în apele lacului. A plîns mult domniţa-nufăr, zile întregi, cu lacrimi de rouă, dar în cele din urmă vrăjitoarele i s-au arătat din nou şi i-au spus că tânărul nu era cel sortit să rupă vraja şi să o ia de miraesă. Undeva în tărâmul lacurilor, dominţa nufăr încă îşi mai aşteaptă prinţul...

Pentru că am mărit destul suspansul, vă prezint setul Domniţa-Nufăr din Colecţia Flora
:






PREŢ SET: 300 RON

2 comentarii:

  1. hm.visez la inel si cercei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnita, pentru tine se poate si pe alta culoare, sau chiar astia, numai sa zici ce si cum :)

    RăspundețiȘtergere