marți, 18 mai 2010

Spirală turcoaz-sidefie

Printre multe proiecte începute şi altele deocamdată doar pe agendă, am reuşit săptămâna trecută să termin şi o comandă pentru un colier spirală. S-a dorit ceva simplu şi elegant, iar culoarea apropiată de să îi zicem un turcoaz sidefiu. După o adâncă răscolire a cutiilor, punguţelor şi altor spaţii de depozitare de prin atelier, am găsit două nuanţe foarte apropiate de bleu şi un verzui deschis perlat. M-am înarmat cu ceva răbdare şi m-am apucat de spiralat, iar la final am produs şi nişte franjuri-coral, care zic eu, se potrivesc la fix cu culorile alese.

Last but not least, mi-am însuşit ideea potrivit căreia peisajul cu frunze folosit în pozele anterioare dă bine cu multe din creaţiile mele, aşa că am să-l mai folosesc şi de acum încolo. Am reuşit să mă mai împrietenesc un pic şi cu aparatul de fotografiat, deşi majoritatea setărilor sunt încă pe automat şi mai ales am prins care este momentul cel mai porivit pentru poze în spaţiul să îi zicem natural -undeva pe la apus.



VÂNDUT
la comandă se poate confecţiona unul asemănător,
în culoarea dorită, la preţul de 130 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu