marți, 22 decembrie 2009

Cadouri de Crăciun

Am primit ieri de la Sophie premiul pentru colierul Inimă de Gheaţă. La concursul organizat de Beatricedesign, colierul meu a obţinut locul 2, iar premiul este absolut super.



Încă o dată mulţumiri, Bea şi Sophie! Mi-am ales o grămadă de margele de nisip, rotunde şi tubulare, sticlă faţetată şi două tipuri de moss agate verzi



În altă ordine de idei m-am gândit ca azi să vă atât câteva din cadourile de Crăciun pe care le+am pregătit pentru cei din familie.

1. Suport pentru pahar/cană cu simbolul zodiei leu pentru tata


SUPORTUL ESTE UN CADOU, DAR LA CERERE SE POATE REALIZA UN ALTUL CU ZODIA DORITĂ LA PREŢUL DE 70 RON

2. brăduţ feng-shui cu omuleţ de zăpadă pentru fratele şi cumnata mea






BRĂDUŢUL ESTE UN CADOU, DAR LA CERERE SE POATE REALIZA UN ALTUL
LA PREŢUL DE 50 RON
FĂRĂ OM DE ZĂPADĂ
ŞI 65 RON CU OM DE ZĂPADĂ


3. broşă nufăr mov-portocaliu (o stilizare a broşei de Crăciun) pentru sora mea



BROŞA ESTE UN CADOU, DAR LA CERERE SE POATE REALIZA O ALTA
LA PREŢUL DE 50 RON

4. cercei şi colier cu Moş Crăciun - cerceii sunt pentru verişoara mea, iar colierul pentru nepoata mea



MOŞ CRĂCIUNII SUNT CADOU, DAR LA CERERE SE POT REALIZA ALŢII
LA PREŢUL DE 35 RON CERCEII ŞI 30 RON COLIERUL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu