miercuri, 30 decembrie 2009

Mătasea broştei

Dacă mă urmăriţi de ceva timp ar trebui să ştiţi deja că am câteva obsesii constante în legătură cu mărgelele şi cu culorile. Pe de o parte e vorba de herringbone, pe care de când l-am învăţat l+am abandonat doar pentru scurte perioade de timp şi pentru a reveni la el în alte abordări şi pe de altă parte culoarea verde. Uneori am senzaţia că dacă aş crea numai în verde, albastru şi mov nu m-aş plictisi niciodată.

În urmă cu vreo două săptămâni am decis să învăţ un nou tip de herringone tubular, cel răsucit. L-am prins destul de uşor într-o după amiază şi de atunci au urmat o serie de brăţari şi coliere din care face parte şi setul de mai jos. Am folosit două nuanţe de mărgele de 2 mm verzi, unele mai deschise şi transparente şi altele ceva mai închise şi opace. Este motivul pentru care setul acăpătat şi această denumire, plus că este foarte plăcut la atingere. Brăţara este compusă din două şiraguri de herringbone răsucit, iar colierul are peste un metru lungime, poate fi purtat în mai multe moduri şi se încheie cu câte un "ciorchine" de corali.




PREŢ BRĂŢARĂ: 40 RON
PREŢ COLIER: 130 RON
PREŢ SET COMPLET: 150 RON
VÂNDUT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu