sâmbătă, 12 decembrie 2009

Flower Power în mijlocul iernii

Under a bad sign... Inexplicabil, de câteva zile sunt întoarsă pe dos. Nu am vreun motiv anume şi bine delimitat, ba din contră, bijuteriile mele au câştigat câteva premii (dar promit să revin cu asta când o să fiu în toane mai bune), am vândut o broşă de Crăciun, m-am întâlnit cu Adina la I Love Handmade şi am vorbit o multime, iar premiul de la ea la concursul de pe Forumul Roz este absolut fenomenal, am reusit să termin cadourile pentru familie de Crăciun (şi astea într+un post viitor), am încheiat un capitol din viaţa mea socio-profesională şi am scăpat de o mare durere de cap. Într-un cuvânt lucrurile merg bine.

Şi totuşi ceva nu e ok. Şi dacă nu ar fi fost şi buha aia mică de ieri. O buhă în copacul din faţa balconului meu la 3 dimineaţa. Nu cred în semne şi premoniţii şi prostii din astea, să fie clar. Asta o spune cineva care are un motan negru de la vârsta de 13 (!) ani, deci puteţi să mă credeţi pe cuvânt. Dar când la 3 dimineaţa îţi clipeşte în binoclu o buhă mică chiar în faţa balconului tău din mijlocul Bucureştiului, îţi vine un pic să îţi pui anumite întrebări.

Well, ca să mai alung un pic din starea creepy, să vă arăt atârnătorile Flower Power, un model pe care ăl căutam de mult şi pe care o dată descoperit l-am testat în mai multe dimenisuni şi variante de culoare.







PREŢ BRELOC MIC: 40 RON (cele două portocaliu cu verde)
PREŢ BRELOC MARE: 50 RON ( cel roz, cupru, verde şi cel portocali, bleu, verde)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu