joi, 17 decembrie 2009

Somon şi lavandă

Sunt două lucruri care îmi amintesc de lux şi răsfăţ.

Somonul înseamnă pentru mine Moscova, Rusia, Ana Karenina, Tverskaia şi iarnă.
Lavanda e Franţa, vară târzie, soare, băi spumante. Da, recunosc sincer, sunt o fanatică a parfumurilor şi a culorilor şi dacă acestea sunt asociate cu atât mai bine. Iarna mea are uneori miros de somon fume şi lemne şi culoare portocalie, iar vara senzaţie de leneveală şi culoare de movuliu stins în apus, pe un câmp de lavandă.

O parte din aceste senzaţii am încercat să le strâng în cele două perechi de cercei de mai jos pentru care am folosit mărgele de nisip portocalii şi cuprate, alături de perluţe cuprate şi mărgele de nisip mov şi indigo, alături de perluţe albastre şi cameleon. Dacă am reuşit sau nu rămâne să decideţi voi.






PREŢ: 50 RON/pereche

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu