marți, 15 decembrie 2009

Winter candies

Am alungat mare parte din starea de nesufereală din zilele trecute cu o sesiune prelungită de cumpărături de cristale în Dragonul Roşu. La întoarcere ne-a prins vicolul şi am făcut aproape 6 ore din Colentina până acasă, dar una peste alta ziua a fost una plăcută.

Şi pentru că zăpada de afară mi-a amintit de copilărie, am ales să vă arăt astăzi un set ceva mai copilăros, unul care mie îmi inspiră bombonele colorate. L-am lucrat când decisesem să învăţ spirala dublă ADN. Mi-am dat seama în momentul în care a început să se formeze spirala că undeva greşeam şi ieşea altceva, dar mi-a plăcut atât de mult jocul de culori încât am decis să merg mai departe. Şi nu m-am oprit la o simplă brăţară, ci am adăugat acesteia o pereche de cercei şi un colier, ce are ca piesă centrală un pandantiv rotund în aceeaşi tehnică de "falsă spirală dublă".







PREŢ BRĂŢARĂ: 50 RON
PREŢ CERCEI: 30 RON
PREŢ COLIER: 50 RON
PREŢ SET COMPLET: 110 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu