marți, 29 decembrie 2009

Omida Swarovski pentru Mica

Am păstrat pentru după Crăciun pozele cu una dintre bijuteriile cele mai dragi mie dintre cele create în "laboratorul RuxyPixy". E vorba de o brăţară omidă în degrade din mărgele de nisip bej, roşii, portocalii şi aurii şi cu cristale Swarovski fireopal.

Am muncit la ea o noapte plină şi încă vreo jumătate de zi, dar a meritat fiecare minut. A meritat pe de-o parte pentru că eu am fost foarte mulţumită de rezultat, dar şi posesoarea ei, MicaNarcisă. Fiind vorba de o clientă avizată, care la rândul ei face mărgele, recunosc sincer că am avut puţine emoţii. Şi pentru că brăţara urmează să fie purtată în noaptea de Revelion am asortat-o cu o pereche de cercei tot omidă şi tot cu cristale Swarovski. Nu mai lucrasem cu aşa ceva, deşi prin proviziile mele se găsesc ceva cristale Swarovski, dar nu le-am găsit încă locul. Efectul pe care îl au în lumină este extraoridnar şi nu se compară cu nimic, aşa că promit să revin cât de curând şi cu astfel de creaţii. Până atunci vă las să admiraţi frumuseţea în două variante de poze: ale mele şi ale posesoarei.













BRĂŢARA ESTE VÂNDUTĂ, dar la cerere se poate confecţiona
una asemănătoare la PREŢUL DE 80 RON fără cristalele Swarovski

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu