joi, 19 noiembrie 2009

Cercei pentru prietenele prietenelor mei

Ştiţi zicala cu "prietenii prietenilor mei...", aşa că nu mai intru în amănunte. Acum vreo săptămână Ralu din Constanţa mi-a spus că vrea să cumpere Experientul meu cu sârmă şi că se gândeşte să facă un cadou pentru o colegă de serviciu căreia îi plac roşul şi cerceii mai micuţi. Aşa au luat naştere spiralele roşii cu argintiu. Sper să vă placă. Colegei Ralucăi am înţeles că i-au plăcut şi că i-a purtat câteva zile la rând.





CERCEII AU FOST FĂCUŢI LA COMANDĂ, DAR LA CERERE
SE POT CONFECŢIONA ALŢII ASEMĂNĂTORI ÎN DIVERSE VARIANTE DE CULOARE LA PREŢUL DE 40 RON


Pentru că Ralu mi-a devenit clientă fidelă şi chiar prietenă şi mi-a arătat colecţia ei de bijuterii lucrate manual din Argentina, i-am creat o pereche de cercei din spirale de cupru şi mărgele verzi, inspiraţi din spiralele argentiniene.






CERCEII SUNT UN CADOU, DAR LA CERERE
SE POT CONFECŢIONA UNII ASEMĂNĂTORI SAU PE ALTE CULORI LA
PREŢUL DE 30 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu