sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Lion king

Nu mă mai jucasem de mult cu sârmă fină şi mărgele mici pentru a crea animaluţe 3D. Adică am mai făcut câteva decoraţiuni şi câţiva fluturaşi (multi de fapt) pentru un abajur de veioză pe care promit să îl fotografiez într-o zi şi să îl expun aici, dar animale 3D nu mai facusem de vreun an cred. Ultima creaţie în acest sens a fost un păianjen norocos pe care tata l-a purtat la Moscova şi înapoi de cel puţin 10 ori şi dacă nu mă înşel păianjenul (sau gândacul, cum îi mai zic eu) a ajuns pentru câteva zile şi prin Siberia.

Pe scurt, păianjenul l-am făcut pentru tata de ziua lui anul trecut şi atunci i-am promis şi un leu (semnul său zodiacal), iar anul ăsta de Sf. Mihail, care by the way e mâine, a apărut şi leul.



LEUL ESTE UN CADOU PENTRU TATA DAR LA CERERE
SE POT EXECUTA ŞI ALŢII LA PREŢUL DE 45 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu