marți, 10 noiembrie 2009

Faceţi cunoştinţă cu gaşca mea de petrecăreţi

V-am spus ieri că m-a cuprins pentru două zile mania creaturilor din fimo şi cred că a venit momentul să vă fac cunoştinţă cu gaşca ce a rezultat în urma freneziei cu pastă plimerică. Toată lumea pregătită cu pălării, fesuri, funde, bombonele şi în aşteptarea Crăciunului. Să intre în scenă gaşca...



Cu codiţele la vedere, potrivit regulamentului.



Şi acum vă prezint creaturile în ordinea în care au apărut ele în această lume:


Iepurele trăznit


Pinguinul tâmpiţel


Prince charming


Spiriduşul nesuferit (el mi-a dat cea mai mare bătaie de cap la copt şi a necesitat un pic de face-lifting la mustăţi şi bastonaş)


Dovlecelul prostuţ (el e favoritul meu, pentru că l-am creat din imaginaţie, fără nici un ajutor de pe net)


Motanul poznaş (şi el m-a chinuit un pic, dar în faza de modelare, pentru că era prea înainte şi a necesitat un ac între cap şi corp, ac ce a ajuns întâi în degetul meu şi apoi în motan)


Emoticonul aiurit



Ursuleţul prostănac (nicio asemănare cu Geoană :P)


Brăduţul şaşiu


Şi pentru final o vedere de ansamblu
PREŢ: 40 RON/creatură

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu