duminică, 8 noiembrie 2009

Premiul pentru Mix-media art deco dragonfly

Libelula mea art deco a obţinut locul III la concursul de pe forumul Lucru de mână. Yeeee! Prin urmare azi am primit prin curier premiul ales de la Mărgele şi Bijuterii. Se înţelege că sunt foarte bucuroasă şi că am de gând să mai particip şi la alte competiţii de acest gen.

Iată ce mi-am ales de pe site, în cadrul premiului, cu menţiunea că am fost impresionată de promtitudinea onorării comenzii, precum şi de cât de frumos sunt prezentate produsele. Ar fi un minus, selecţia destul de restrânsă de mărgele de nisip, dar e cumva de înţeles în condiţiile în care există destul de puţine fanaitice ale mărgelelor de nisip.

În sfârşit mi-am luat un suport de coliere. Îmi place mult de tot. E negru, are 30 de cm înălţime şi e acoperit cu catifea neagră. Foarte profi şi cred că o să mai îmi cumpăr câteva cu alte ocazii. Pe lângă multe mărgele de nisip (verzui metalizat, albastru metalizat, gri metalizat, negre), am mai luat nişte mărgele de sticlă albastru-kaki, câteva încuietori cupru, căpăcele decorative tot cupru, pandantive sub formă de bănuţi argintii, precum şi ace cu cap şi cu buclă argintii.






Pentru că tot am amintit de libelula-colier, am reuşit săptămâna trecută să întregesc familia de zburătoare cu o pereche de cercei:




PREŢ CERCEI: 100 RON
PREŢ COLIER: 150 RON
PREŢ SET COMPLET: 200 RON

Un comentariu: