duminică, 29 noiembrie 2009

O omidă argintie

Se pare că uitasem cât de migăloasă poate să fie o brăţară omidă (un fel de coral, dar ceva mai des şi cu atât mai enervant cu cât guta tinde să se ascundă pe unde nici nu gândeşti şi să se încolăcească în cele mai ciudate forme).

Pai dacă am uitat, cu siguranţă mi-am amintit alaltăieri când am muncit o bună parte din seară şi noapte la brăţara asta. Şi cu ocazia asta am dat gata şi un întreg despărţitor din cutiile cu mărgele, cel cu mărgele argintii de 2 mm cu uşoare irizaţii. În rest am folosit ca bază mărgele de 4 mm, din cele cumpărate de Mica. Aşa să pe această cale o informăm că atunci când se vor termina cele de toate culorile, vom apela din nou la furnizorul ei secret :P.






PREŢ: 80 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu