luni, 16 noiembrie 2009

O verzitură

Dacă aş fi întrebată care este tehnica mea preferată de mărgelit şi dacă ar trebui să aleg una singură mi-ar fi foarte greu. Am început prin a învăţa peyote şi a fost foarte greu până am reuşit să lucrez şi peyote după model. Cred că am continuat cu "şiragul de margarete" (daisy chain) şi netting şi mi s-a părut foarte uşor. După am descoperit spiralele (ADN şi olandeză) şi am urât tehnica brick (un pic o mai urasc şi acum) şi am fost de-a dreptul fascinată de herringbone (nedbele), pentru ca de curând să mă îndrăgostesc de corraling.

Cert este că la ora actuală pe primele locuri în preferinţele mele se afla herringbone şi coralii. Şi dintre toate, herringbone plat aş face şi aş tot face. Mai ales brăţările în care am încorporat la mijloc mărgele mari. De aceea şi datorită faptului că am lucrat din nou cu verde, brăţara de azi este una dintre cele la care am lucrat cu mare plăcere. Doamnelor şi domnilor, verzitura cu mărgele de nisip verzi de 4 mm, mărgele de sticlă de diferite dimensiuni în nuanţe de verde şi închizătoare made in Russia argintie.




PREŢ: 50 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu