joi, 12 noiembrie 2009

Mi-am făcut tema...pentru Crăciun

Provocarea de săptămâna asta din partea Beatricei a constat într-un colier cu stele. Cum sunt încă în plin Crăciun, cel puţin la nivel creativ, mi-am amintit de nişte mărgeluţe stelate pe care le aveam de mult timp şi cărora nu le găseam locul.

Şi cum Crăciunul din mintea mea se asociază cu culorile roşu şi verde a fost foarte simplu să aleg mărgele de nisip roşii şi biconice acrilice verzi. Dintr-o joacă, în pauza la un proiect început în urmă cu câteva zile şi care se vrea o operă de artă elaborată, a ieşit un colier simplu, elegant şi vesel alături de cerceii adecvaţi. (Am zis oare că mi-am găsit beleaua cu creaturile din fimo? Nu? Atunci aflaţi că cei 9 fantastici de ieri sunt de azi 11...nu se ştie câţi au de gând să fie în zilele următoare, dar se reduce considerabil rezerva de fimo aşa că am şanse reale să scap :D).










PREŢ SET: 40 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu