vineri, 20 noiembrie 2009

Vintage mix-media soup

Ce obţii atunci când amesteci ingrediente, materii prime şi tehnici? În majoritatea cazurilor o ciorbă, în cele mai fericite cazuri ceea ce mie îmi place să denumesc mix-media. Dar ce te faci dacă ciorba e chiar gustoasă şi în plus ţi-a făcut şi plăcere să o faci? Cam asta am făcut şi eu cu colierul de mai jos. La invitaţia Beatricei şi a Simoshop m-am apucat de treabă şi în primul rând mi-am adunat materialele, avâand deja în minte o schemă de culori: oarecum clasică pentru mine (albastru şi cupru, oare când o să îmi treacă perioada albastru-cupru?, al[turi de un pic de roşu). Mi-a fost destul de uşor până aici pentru că ideea mi-a fost dată de mărgelele mari pe care le-am folosit. Într-o seară mi-a venit ideea modului în care aş putea îmbina sârmă de cupru cu cele trei mărgele mari pentru a crea piesele centrale ale colierului şi au ieşit un fel de flori.


De aici a urmat isteria. Câteva zeci de mărgele de sticlă albastre şi roşii, din cupru şi pătrate mai încolo aveam deja partea din faţă a colierului. Într-un final, într-o altă noapte pe la orele 3 dădeam gata şi zona "de atârnare" a piesei creată în tehnica raw cu două ace din mărgele de nisip de 2 mm şi cubuleţe de 4 mm ambele cupru. Al meu colier cu aspect vintage (ştiu, cuprul e de vină aici) era gata pentru a îi fi ataşată o închizătoare carabinieră cuprată, pentru a fi pozat şi admirat.










PREŢ: 100 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu