joi, 26 noiembrie 2009

Flamenco & gold

Vă povesteam în urmă cu câteva zile cât de mult mă fascinează tehnica herringbone. Cu atât mai mult sunt absolut încântată când descopăr un mod nou de punere în practică a acestei tehnici. Şi alaltăieri, bântuind din nou pe net în căutare de idei, am dat de o astfel de metodă. Şi uite aşa am produs nu una ci două brăţari aurii ăn valuri herringbone. Am folosit mărgele patrae de nisip bronz şi auriu, mărgele de nisip de 2 mm agrgintii şi cameleon, iar una dintre ele conţine 10 mprgele de coral albastre şi cealtă 10 mărgele pătrate din sticlă negru cu argintiu. Cum ambele îmi plac foarte mult am decis ca ca cu coral să o păstrez pentru colecţia personală. Vă invit să le admiraţi.








BRĂŢARA CU CORAL ALBASTRU FACE PARTE DIN COLECŢIA PERSONALĂ,
CEA CU CUBURI NEGRE ESTE DISPONIBILĂ LA PREŢUL DE 90 RON


Micanarcisă ne-a provocat, pe ForumulRoz, pe mine şi pe Andra, cu câteva modele interesante cu mărgele de nisip şi aşa am creat cerceii Flamenco. I-am denumit aşa pentru că cerculeţele ce îi alcătuiesc mie îmi sugerează fustele înfoiate ale dansatoarelor de Flamenco.





PREŢ: 40 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu